Bio

Ja, äntligen orkade jag ta mig upp ur sängen som har varit mitt hem dom sista tre dagarna.
Jag och J åkte ner på stan och bestämde oss för att se en bio, det blev Fast and Furious.
Och den va riktigt bra! Den kan jag rekomender, satt på nålar hella tiden, och det skadar ju inte att ha nåt fint att titta på :P
Hahah =)
Men nu e vi hemma i gen, tänkte först gå ut och ta en öl efter men känner att jag inte är tillräkligt frisk en, så det får vänta tills i morgon =)


Så här blev klädvalet, väldigt slappt.

Skjorta - Bik Bok
Linne -  H&M
Tajts - H&M (har klippt hål i dom)
Väska - London
Skor - Din sko (har varit fransar på dom som jag klippt bort)
Klocka - Hello Kitty Jetset


Massa popcorn och redo för bio =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad snyggt! Älskar scarfen!

2009-04-11 @ 07:53:30
URL: http://mannequinqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0