Sjuk =(

Japp, just nu ligger jag hemma och är dunder förkyld.
Ush, det e så tråkigt att va sjuk speciellt när vi har det underbara vädret!
Ligger och kolla på Hogan knows best, och är så glad att jag inte har en sån överbekydande pappa :)
Hahah jag skulle bli tokig om det va jag.
Nä nu vill jag bara bli frisk klättrar snart på vägarna, här hemma.
J kommer hem från träningen snart så då får jag lite sällskap i alla fal.
Gud helt sjukt jag saknar faktis träningen, det trodde jag inte, men nu längtar jag till jag blir frisk så jag kan få göra av med lite energi, och nu har jag äntligen en shaker oxå, (fick en av J)  =) så slipper jag använda min vatten flaska med ett minimalt hål.

Nä nu ska jag göra lite te och sova lite, så jag förhoppnings viss blir lite bättre snart, man vill ju inte va sjuk i påsk, när alla festligheter är =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0