Skönhet?



God morgon!
I dag känner jag mig inte som en skönhet direkt.
Vi åkte hem till Robins föräldrar i går, där vi satt och drak vin och små prata.
Sen tag v i en taxi ner på stan, och gick till Femfemnoll, det va helt okej mycket folk men fel typ av folk.
Så jag och J gick till Stanlyes den sista timmen och tog en öl och så hej till Tommi =)

Ush! vad dåligt jag mår i dag, bråkar inte må så här dåligt efter en hel kväll, i dag vill jag bara ligga kvar i sängen
och inte röra mig.
Men vi ska hem till pappa på påsk middag, och det ska bli väldigt trevligt!
Sen så sover vi nog kvar där och har en myssig hemma kväll men godis och film =)

Nä nu moste jag göra mig i ordning, ska va där om en timme =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0