Dagens önska

Det är lite ändrade planer för i kväll, jag Johanna och J ska hem till Jani  nu i stället i stället för 137.
Sen vet jag inte vart vi ska gå ut längre, men det vissar dig.
Ska ju möta upp Emelie sen, och så skulle jenny kanske komma ut oxå.


Men jag är riktigt taggad för i kväll ska bli riktigt kul att festa lite.
Jag och johanna ska börja med Gi på måndag så det blir ingen
festande för mig på ett bra tag sen, så i kväll tar jag i gen det =)

Vi ska börja tränna på måndag oxå, är ni intreserade av att jag skriver vad vi har tränat och vad vi äter för nåt?
Och att jag vissar resultatet sen?
Som att föra en mat och tränings bok =)

Jaja... det är inte förns på måndag, så i kväll blir det god mat och party!
Det hära skulle inte va hellt fel att ha på dig i kväll och parta loss på dans golvet med!



xoxo

Kommentarer
Postat av: Natalie

Snygg glitterklänningen var :)

2009-01-24 @ 16:45:24
URL: http://nst.blogg.se/
Postat av: Fina

jättesnygg klänning

2009-01-24 @ 18:39:51
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0