God morgon

God morgon!

Nu ligger jag i säningen och kollar på vakna med The Voice =)
Så skönt jag skulle ju ha varit på jobbet för länge sen, men jag och johanna ha tagit legigt i dag.
Det är så underbart att kunna göra det i bland, lite vardags lycks!

Men jag är uppe tidigt endå, för jag ska in till stan i dag ska möta Johanna kl 10 där så ska vi gå runt
och kolla lite, vi ska blan annat kolla in Bik boks nya kolliktion =)
Å vill ha ett par byxer där i från.
Sen vid fyra tiden ha jag tid hos frörsren, gud så skönt!
Jag ska inte göra någon drastigt, ska färga utväksten  men vet inte om jag bara ska toppa så jag sparar ut till sommaren,

eller om jag ska klippa mig så kort som jag har haft ett tag nu?

Humm svårt, jag har bestutångest.


Nu ska jag upp och äta frukost.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0