Nyårslöfte?



Ett av min nyårslöften är att jag ska ta upp min träning i gen, jag tog ett uppehål över sommaren
sen har jag aldrig börjat i gen. Så nu har jag Johanna och Emelie bestämt oss att ta tag i träningen i gen,
vi tänkte köpa träning kort på Sydpoolen =)

Det är ju alltid roligare att träna om man känner sig fin, jag har en ljus rosa Juicy Couture dress,
men det skulle inte sitta fel att ha en marin blå oxå. Och jag skulle gärna bära den blåa Svea väskan till.

Har ni några nyårslöften?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nope, jag har inte löften i år. Kan i alla fall säga att juicy-dressen är ett bra köp! =)

2009-01-15 @ 15:31:51
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Malin

Ska du börja träna IGEN?

Minns du när vi tränade..

"Kan tjejerna där bak vara tysta..."



Mvh / Din ex tränings kompis

2009-01-15 @ 20:21:56
URL: http://underbaramicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0