Sol dusch

Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har haft så mycket att stå i dom sista dagarna, i dag åkta jag och Johanna in till sthlm efter jobbet.
Johanna skulle waxa sig och jag skulle testa solduch.
Jag gick till Roombrun på som ligger Hantverksgatan 26.
Och jag är jätte nöjd med resutatet, det blev varkligen jätte gemt och fint och Karin va jätte trevlig.
Så nu får jag se hur det håller sig, men det blir nog mera besök ditt kan jag tänka mig =)


Så blev skillnaden, ser dock lite brunare ut en det hära blicksten gör det lite ljusare.


Ansiktet utan blickst, ser lite gul ut där :P
Men färjen är varkligen jätte fin i verkligheten =)


Hoppas att ni alla stannar kvar fast jag har uppdaterat lite dåligt!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0