Tand blekning



Just nu sitter jag och testar min tandblekning jag fick av Johanna från USA.
Man ska ha på den en haltimme om dagen i tio dagar, och det e dag ett för mig
så ni får se om 9 dagar om den fungerar =) en har hört att den ska va väldigt bra!
Den va lite svå att få på, över tänderna va ganska enkla, men undertänderna är ju så mycket mindre
så den vill inte riktigt sitta på plats.
Hoppas jag satte remsan åt rätt håll, fattade inte riktigt vilken sida som skulle va mot tanden ;P

Så önska mig lycka till, och hoppas att jag gjorde rätt.
För jag vill ha vitta och finna tänder tills i sommar =) den ska hålla i 18 månder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello! Its the gel side that goes on the teeth, and its a bit easier to put them on if you pull your bottom lip down... and let your teeth dry a sec and then put the strip on :) Good luck hope it works for you! I love them and Ricky too hes got really white teeth from them. PUSS!!!

2009-01-25 @ 17:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0