TGIF!



Kläning - Asos
Skor - Asos
Väska - asos
Armband - Forever 21
Nagelack - blush

Änligen hemma!
Ush i dag har det inte varit någon bra dag.
Har varit allmänt tröt och på dåligt humör, jag hatar att försova mig, man stessar som ett djur och sen
blir hella dagen fel.
Men så skönt med helg, jag känner att jag värkligen behöver det.
I kväll ska jag inte göra något speciellt jag och J ska kolla på film och bara myssa.
För i morgon ska jag upp tidigt och träffa min bror =)

Men om jag skulle göra något skulle jag gära gå ut på krogen och då skulle det inte vara helt fel att bära den hära outfits på dansgolvet.

Vad ska ni göra denna fredag?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. Den var tyvärr inte speciellt bra!!

2009-01-16 @ 16:47:41
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0