Ush!

Ush!


Ja ni ser ju själv hur det ser ut.

Det värsta med att tycka om att köpa kläder är att man måste komma på vart man

ska förvara dom. Ja ni ser ju, det är kaos i min garderob just nu och det där är ändå bara den ena garderoben.


Så mina fredagars planer för mig är att försöka styra upp det på något sätt, få lite ordning i alla fall. Och sen dricka te och kolla på Lets dance, jag känner min inte riktigt frisk ännu så mycket roligare blir det inte för min del.

Vill må bra tills i morgon för då ska jag in till stan och ta en lunch men Johanna, hon har kommit hem från USA nu och har saknat henne så mycket!


Juste. J är och hämtar ett paket till mig på posten just nu, det är från Elgiganten.

Ni får se i kväll vad det är för något, men jag kan ge er en ledtråd den är rosa och något jag verkligen behöver =)


Så hur ser era fredags planer ut?


xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0