Vilken dag!

Ush vilken dag det har varit i dag!
Det började med att jag försov mig. Jag hade tagit fel på tiden så 1 min efter min klocka ringde, sms johanna mig.
Jag hade hellt tagit fel på tiden när vår träning började, s¨å jag hade 5 min på mig att klä på mig packa tränings väska och springa till bussen.
Och när vi började att träna kännde jag vilken tränings värk jag hade, allt gjorde ont trode jag skulle ramla i hopp och dö :P
hahah ja vi är lite otränade =)
Sen har det varit en anmält seg och tråkig dag på jobbet.
I kväll ska jag försöka hinna städa och tvätta så mycket som möjligt för i morgon ska jag ner på stan och fika med Johnna och jenny, sen på torsdag ska jag och Johanna åka till sthlm efter jobbet, vad jag ska göra där får ni se sen =D

Men här kommer dagens önka i alla fall, bättre sent en aldrig =)



Tee - Forever 21
Byxor - H&M
Väska - H&M
Armband - Kyssjohanna
Skor - Topshop


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0