I butik just nu



Ja det gick bra på på "mötet" så nu får vi se hur det blir :)
Jag hittade inga kläder på stan häller, det enda som fick följa med mig hem va svara strumpbyxor som jag ska ha på begravningen på fredag.
Men jag hittade dom här godingarna på Din sko. Dom är kopior av Yves Saint Laurens skorna, jag skulle slagit till direkt om jag inte hade mina från Scorett som ser likadana ut, fast minus platån. Och den diggar jag mycket så va endå sugen på dom, men hejda mig hahah. Dom kostade 500 kr tror jag och det e bildigar en Scoretts oxå =)

Nä nu ska jag ta tag i städningen här hemma, innan jag tänkte försöka ta mig till jobbet några timmar oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0