I`m back ;)

Japp nu e jag tillbaka! Med nytt långt hår ;) Har ju inte bloggat på ett halvår snart tror jag. Har ju haft så full upp så tiden har inte funnits tid helt enkelt. Det har hänt en del, jag har ju byt jobb från Astra, eller vi fick ju tyvärr varsel där ifrån. Så nu jobbar jag som personlig assistent och på Telge energi, och så pluggar jag Historia på distans. Och så har jag flyttat ihopp med min pojkvänn så nu är man sambo, så det har varit en hel att fukusera på. Men nu känner jag att jag har lite mera energi att fukusera på annat.
Jag håller på att kolla runt lite på olika utbildningar och funderar på vilken jag ska gå, jag har hittat en som jag är lite sugen på i Leksand, så vi får väll se vart det ber i väg. Men först ska jag i alla fall läsa lite språk. skulle behöva läsa franska och spanska :) måste bara få det gå ihopp med jobben.

Men nu kommer det bli bättre med uppdateringar här, om mitt liv och min stora passion mode!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0