Söndag...

Ja nu va det söndag igen, helgerna går så himla fort! Helgen har varit rolig men full spekad.
I fredags var jag på begranvning då och det var jättet finnt. Sen var det bara att åka hem och fixa sig lite fort för att åka ner på stan och äta födelsedags middag på stanlyes och fira Thomas.
Mycket god mat var det, och väldigt mycket trevligt folk. Så där blev vi kvar hella kvällen och hade det super lyckad. Sen åkte vi hem till Coffe för att ta en öl innan vi åkte hem.

Lördagen bjöd på mycket party oxå. Förs var jag hundvakt på dagen som var väldigt kul (blir väldigt sugen på att skaffa en) Sen kom det folk hem till oss för vi skulle fira Jenny och Jojjo som fyllde år i veckan, Sen gick vi till Fem fam noll där vi fortsatte att festa, och vilken lyckad kväll det var då!
Och sen åkte vi hem till Jani, som va väldigt trevligt.

Och idag när jag vakna skulle jag varkligen behövat att bara tagigt det lungt, men det är ju farsdag så skulle på middag hemma hos pappa, så det va bara att ta sig ditt. Men det var väldigt treligt och gott :)
Sen kom jossan och hämta mig för lite skvaller, sen åkte jag hem för att kolla film och äta lite chips.

Så snart ska jag sova börjar så tidigt i morgon och slutar inte förns vi 22 tiden så behöver massa sömn efter denna helg, men jag har några timmar vila mitt på dagen, och då ska jag luncha och myssa med jenny.

Glömde kameran men tog lite bilder med moben på fredagen i alla fall.


Underbar god buffe


Jossan, Tommy och Olver


Nästa hella gänget!


Underbara Jossan, Sandra och jag


Leo och Kristian


Sandra och min underbara Johan


Finna Perlan som jag passa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0