Torsdag....

Det blev lite annat en jag hade planerat idag.
Skulle träffa sötnosarna Emelie och Marie efter jobbet i dag, men så ringde min största bror och sa att han va i närheten och ville ses, träffar ju inte han så ofta efter som han bor i Norland.
Så han kom och hämtade mig i Järna där jag jobba i dag och så åkte vi hem till mig förs, så han fick se min lägenhet och sen åkte vi hem till pappa för en underbar middag med några glas vin.

Konstigt igentligen, det e inte så att jag inte känner mig hemma, när ja är hemma. Men när jag åker hemma till pappa känner jag mig varkligen hemma jag varkligen älska att komma hem, känner mig så lung och trygg på någet sätt.
I morgon är en lite konstig dag, ska både sörja livet och fira det. För ska jag på begravning, morfar har gått bort sen ska jag på födelsedags middag och fira thomas, men det ska nog gå bra.
Så jag sover här hos pappa i kväll så ska jag och Niklas ner på stan när vi har vaknat och kolla på lite kläder.


Saknar dig så mycket...

Kolla på lite bilder på pappas data och hitta den här, å vill ha sommar igen!
Bilden är från sommaren 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0